Prowadzenie ksiąg rachunkowych, czyli tzw. pełnej księgowości, spółek, osób fizycznych oraz organizacji non-profit (fundacji, stowarzyszeń) obejmuje:
- opracowanie zasad polityki rachunkowości
 - opracowanie zakładowego planu kont i jego wdrożenie
 - dokonywanie zapisów w ewidencji syntetycznej i analitycznej (łącznie z dekretowaniem dokumentów)
 - ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy
 - ustalanie wysokości należnego i naliczonego podatku VAT
 - sporządzanie, według wzorów określonych przepisami, deklaracji podatkowych i jednolitych plików kontrolnych oraz przekazywanie ich do US
 - sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS
 - sporządzanie planów amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych
 - sporządzanie zeznań rocznych na podstawie danych wynikających z wpisów do księgi
 - zamykanie roku obrachunkowego jednostki pod kątem podatkowym i rachunkowym wraz ze sporządzeniem bilansu, rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej
 - współpracę z biegłym rewidentem przy badaniu sprawozdania finansowego
 - przygotowanie wniosku do Krajowego Rejestru Sądowego związanych ze złożeniem sprawozdania finansowego
 
obsługa kadrowo-płacowa oraz ZUS
Profesjonalne przygotowanie wszystkich dokumentów związanych z zatrudnieniem pracownika, precyzyjne rozliczanie należności z tytułu wykonywanej pracy, to duża dogodność zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. To również jeden z elementów poprawnych relacji pracownik – pracodawca i w konsekwencji dobrej atmosfery w pracy.
Oprócz naliczania wynagrodzeń i sporządzania deklaracji do ZUS wyręczymy Państwa we wszystkich obowiązkach związanych z prowadzeniem dokumentacji pracowniczej.
oferujemy:
- sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem
 - sporządzanie miesięcznych list wynagrodzeń pracowników, rachunków do umów cywilnoprawnych
 - przesyłanie deklaracji do ZUS
 - prowadzenie akt osobowych
 - prowadzenie imiennych kart przychodów pracowników
 - obsługę umów zleceń, o dzieło, kontraktów menedżerskich i innych
 - przygotowywanie rocznych rozliczeń podatkowych pracowników
 - rejestrację przedsiębiorstwa i jego pracowników w Urzędzie Skarbowym i ZUS
 - prowadzenie ewidencji urlopów pracowników, dokumentacji zwolnień od pracy (płatnych i niepłatnych), ewidencji świadczeń socjalnych, świadczeń z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
 - sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu dla pracowników
 - sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych pracowników
 - sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych przedsiębiorcy
 - sporządzanie sprawozdań do celów księgowych i zarządczych
 - pomoc w trakcie audytów
 - kierowanie pracowników na badania lekarskie wymagane przepisami prawa pracy
 - sporządzanie raportów statystycznych
 - reprezentowanie przedsiębiorstwa, w tym pomoc podczas kontroli z Inspekcji Pracy, ZUS czy Urzędu Skarbowego
 
prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów lub ewidencji ryczałtu obejmuje:
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych w PKPiR lub ewidencji ryczałtu
 - prowadzenie ewidencji wyposażenia
 - sporządzanie planu amortyzacji środków trwałych oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, a także wartości niematerialnych i prawnych
 - ustalanie wysokość miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy
 - prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku od towarów i usług (VAT)
 - sporządzanie deklaracji i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (PIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT), sporządzanie jednolitych plików kontrolnych i przesyłanie razem z deklaracjami do US
 
